Friday, July 5, 2013

July 5th CARD challenge....

Good morning every one
time for our July card challenge
It's getting hot hot hot here in Greece so...... 
your challenge
 is to make a 
RED HOT CARD
your challenge is to make a red coloured card
the more red you use the hotter it will be!

Καλημέρα σε όλους
ώρα την την πρόκληση κάρτας του Ιουλίου 
Ανάβουν φωτιές εδω το καλοκαίρι μας, έτσι ...
η πρόκληση
είναι να κάνετε
μια ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
όσο πιο πολύ κοκκινο τόσο το καλύτερο! 


Our guest designer this month is 

Η καλεσμένη μας αυτό το μήνα είναι η 
 
Gogo Oikonomopoulou



Γεια σας. Είμαι η Γωγώ, και είμαι καλά!!! 
Είμαι παντρεμένη εδώ και χρόνια με το άλλο μου μισό,
 που ευτυχώς ανέχεται τις πολλές ώρες που είμαι κλεισμένη στο εργαστήριο μου!!!! 
Από μικρό παιδί, πάντα κάτι έφτιαχνα! 
Τα γονίδια, ακούς μαμά? Χαχαχα!!!
 Έχω καταπιαστεί με διάφορα υλικά, από τότε, όμως, που γνώρισα το χαρτί, ερωτεύτηκα!!!! 
Λατρεύω να φτιάχνω κάρτες και albums!! 
Σας ευχαριστώ πολύ, για την τιμή που μου κάνατε να βρίσκομαι σήμερα εδώ, ως φιλοξενούμενη!!! 
Να είστε όλοι καλά και να 
κάνετε αυτά που σας ευχαριστούν!! ♥♥♥


 and here is Gogo's take on the challenge
she made 2 cards






and now on to the design team...

και τώρα η σχεδιαστική μας ομάδα .... 

Erina katerina



Channa Suitella




Olga Milona






Puccarina





Rania Kourtidou





this challenge is generously sponsored by
η γενναιόδωρη χορηγός μας είναι η 

Tina Suitella











μία τυχερή θα λάβει αυτή την υπέροχη μήτρα κοπής και ανάγλυφου

Εκτός από αυτό το υπέροχο δώρο, η νικήτρια θα επιστρέψει και ως καλεσμένη σχεδιάστρια τον Σεπτέμβριο! 


Θυμηθείτε έχετε μέχρι της 25η Ιουλίου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας

.....Get Creative!!....



the lucky winner will receive this gorgeous
cutting and embossing die

Not only does the winner get this lovely die cut, but she also comes back as Guest designer for September!




don't forget to upload your card to the side bar by the 25th of July

.....Get Creative!!....

1 comment:

  1. Απίθανες κάρτες κορίτσια... Καλά που δεν είχαμε πράσινοκίτρινα χρώματα Γωγώ... Γιατί η κάρτα ποτήρι θα είχε μέσα μοσκιτο! Θεϊκή όπως και να χει

    ReplyDelete