Friday, March 1, 2013

March 1st layout challenge

March 1st
hope you are all ready for today's challenge
I think you are going to like this challenge
it is very simple

Your challenge is
 to scraplift one of the design team

choose the style you like
and scraplift it
make sure you 
name the design team member
in your blog post!


1η Μαρτίου σήμερα, 
και σας έχουμε μια 'απλή' πρόκληση

Να κάνετε scraplift όποια σύνθεση θέλετε 
από την σχεδιαστική ομάδα

Διαλέξτε όποια σύνθεση σας αρέσει,
'αναπαράγετε' [scraplift] την σύνθεση,
είτε την διάταξη, είτε τα χρώματα, είτε ότι άλλο σας εμπνέει,
αλλά στην ανάρτησή σας πρέπει να μας πείτε ποια σύνθεση κάνατε 'scraplift'.   

We have two guest designers this month
let me introduce them to you
in Alphabetical order



a few words from Eleni

Είμαι η Ελένη, μαμά του Δημήτρη, της Εβελίνας και της Χριστίνας που εκτός από τη ζωή μου πρωταγωνιστούν και στις συνθέσεις μου. Η πρώτη μου επαφή με το scrapbooking ξεκίνησε όταν απέκτησα τα παιδιά μου και θέλησα να βρω τρόπο να τους κληροδοτήσω φωτογραφίες, συναισθήματα, αναμνήσεις. Αρχικά ξεκίνησα με το digital scrapbooking αλλά τελικά με κέρδισαν οι συνθέσεις που λειτούργησαν και ως ένας είδος ψυχοθεραπείας και διέξοδος από τη καθημερινότητά μου και την εικοσιτετράωρη ενασχόληση μου ως μαμά. Τόσο λόγω έλλειψης χρόνου, περιορισμένων υλικών αλλά ίσως και τεμπελιάς (δεν έχω μελετήσει ακόμα) οι συνθέσεις μου είναι απλές και επικεντρώνονται συνήθως στη φωτογραφία που είναι άλλη μια μεγάλη μου αγάπη.

here is her layout


our second guest designer is



a few words from Valia

"Γεια σας! Με λένε Βάλια και βρήκα το scrapping τυχαία. Όσο τυχαία όμως το βρηκα, τοσο πολύ το αγαπησα! Με βοηθησε σε δυσκολες στιγμες και κυρίως με συντροφευει στις χαρές μου. Θα ελεγα πως το στυλ μου εινια shabby chic, αν και δε φαινεται να εχω κατασταλαξει εντελως ακομα. Μου αρεσει να πειραματιζομαι αλλα με πολυ αργους ρυθμους... :)"


and here is her layout





We have some changes to our design team this month
joining the
layout team
is


you may already know her from the 
Get Creative
card design team

Anastasia is  extremely talented and versatile
we love her layouts so much that we added her to the layout team!
and here is her debut layout

Αυτό το μήνα έχουμε κάποιες αλλάγες στην σχεδιαστική ομάδα...
Η Αναστασία Τεολόγλου 
μεταφέρεται στην ομάδα των συνθέσεων ...
Μας έχει τρελάνει με τις συνθέσεις της
και ορίστε το ντεπούτο της αυτό το μήνα!!!


now for the rest of the design team

Τώρα η υπόλοιπη ομάδα μας.

Anastasia Sergiaki (digital)





Eleni Gratsia




Irini Liolia




Our sponsor this month is
Paper Stories



At Paper Stories we offer scrapbooking kits using the latest release products from the biggest and best manufacturers in the industry. There is no need to worry about committing to a subscription, being online for release dates or ending up with kits that just aren't your style! Our kits are available to you 24/7 whenever you need them, jam packed with goodies to keep your scrapping mojo flowing as well as an extensive range of latest release products!

and here is the prize for the March 1st layout challenge

Το δώρο από τον Χορηγό μας αυτόν το μήνα
από το Paper Stories

You have until March 30th to upload your layout to the side bar of the blog!
Don't forget to mention which of the design team or guest designer you scraplifted!!

Έχετε μέχρι τις 30 Μαρτίου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας με το γνωστό βατραχάκι.
Μην ξεχάσετε, για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας, να αναφέρετε ποιανού μέλος της σχεδιαστικής ομάδας, ή καλεσμένης του μήνα την σύνθεση έχετε αναπαράγει!!! 

No comments:

Post a Comment