Sunday, March 10, 2013

March 10th Eudokias project...

Spring is in the air!
and so is Eudokias project for today!
instead of a wreath why not create this beautiful spring/Easter decoration

Καλημέρα και καλό μήνα από μένα!
Ο Μάρτης είναι ο μήνας που μπαίνει επίσημα η άνοιξη και όπως και να'χει ακόμα κι αν κάνει λίγη ψύχρα γιορτάζουμε τον ήλιο και την φύση που αρχίζει να ξυπάνει!
Για το πρότζεκτ αυτού του μήνα στο 
είπα να σας δείξω ένα κάδρο/στεφάνι για να στολίσει την πόρτα ή το σπίτι μας.
Το βασικό μας υλικό θα είναι έλα τελάρο κεντήματος, 
το οποίο θα στολίσουμε με χαρτί, 
σε ό,τι μέγεθος μας αρέσει,το δικό μου έχει διάμετρο 21 εκ.

Πάμε;
1).Λοιπόν για αρχή έχουμε το τελάρο και το χαρτί μας...


2).Ξεβιδώνω το τελάρο μου και παίρνω το εσωτερικό στεφάνι από τα δυο και με ένα μολύβι σχεδιάζω το περίγραμμά του.Προσοχή,το σχεδιάζω από την ανάποδη μεριά του χαρτιού που θέλω να φαίνεται!



3).Στη συνέχεια κόβω με το ψαλίδι μου αφήνοντας λίγο περιθώριο  όπως στη φωτογραφία



4).Έπειτα κόβω ακανόνιστα με το ψαλίδι μικρά κομμάτια μέχρι να συναντήσω τον σχεδιασμένο κύκλο.


5).Βάζω κόλλα και στο χαρτί και στο τελάρο μου...



... και κολλάω πιέζοντας το χαρτί



(για να βοηθήσω λίγο το χαρτί μου το στερέωσα
 για λίγη ώρα με μανταλάκια που αφαίρεσα αργότερα.)


6).Βάζω και το μεγαλύτερο στεφάνι και σφίγγω βιδώνοντας.


7).Γυρίζω από την ανάποδη  για να φαίνεται η πλευρά 
που ήθελα εξ αρχης και το τελάρο μου είναι έτοιμο για στόλισμα!



Εγώ χρησιμοποίησα φελλό,φύλλο αλουμινίου  και χαρτί και το έκανα ανοιξιάτικο!



Άλλο ένα δείγμα που το δώρισα σε μια μπλογκοφίλη για το εργαστήριό της!



Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!!!
Αν  το δοκιμάσετε θα χαρώ πολύ να μου το δείξετε!
Ό,τι κι αν κάνετε μην ξέχνάτε....
Get Creative!!!

2 comments: